Powered By Blogger

Kamis, 26 Agustus 2010

jaket iki

Intro : B  C  B  2X
           B  G  B  2X
           E  D  C#  B   E
B
langet mendung tuh biyung
                  F#                B
udan ngebis udan grimis
         E                A               B
esemu wes mapak kangge aku
         E                             A              B
mbok lepas jaketmu ngomayoni aku

kangen tak sentake rayuanmu
B
prapatan jalan mastrip
                F#
saksi ketemuan iki
  E                         A             B
nadyan tanpo ucap aku ngerti
            E    
sorot teng mripatmu
B
gepak kangen rindu
         E                F#            G                    B
grimis soyo deres nganti podo ra ngerteni

intrelude :
Suling  : E  B 
Organ : C#   F#
         B                                      G                        B       
nganggo jaketmu iki udan grimis mbok payungi
        E                  D             E                B
tondo katresnamu sak tenane aku ngerti
                                                  G                       B
nganggo jaketmu iki udan grimis mbok payungi
    E                 D              F#                   B
mergo jaket iki tesnaku kang soyo ndandi




download jaket iki
klik

4 komentar:

  1. maaf kalu selama ini ngak ada chordnya ini sudah aku per baiki selamat bernyanyi
    http://tokogps.mantep.com/

    BalasHapus
  2. cordnya kelihatannya masih ada yg fals..., update , semangat + tambah mak nyus.....

    BalasHapus